Corona FAQ

Hoe kunnen we jullie helpen?
We hebben het zwaar net als zovelen en we willen graag blijven bestaan. U kunt bij ons een strippenkaart zonder vervaldatum kopen en deze op een later moment gebruiken.. De basis strippenkaarten voor 1 kat of 2 katten zijn te koop via de webshop, wilt u meer aandacht of  meer katten op uw kaart hebben? Mail ons dan eventjes en dan maken we het in orde 🙂

Kunnen wij nu reserveren en toch later nog annuleren? En zijn daar kosten aan verbonden?
Alleen de stand by kosten van 15 euro

Komen jullie nog oppassen in deze tijden?
Ja we komen nog oppassen met aangepaste maatregelen

Ik wil met mijn kat naar de dierenarts maar ik wil niet meer de straat op, kunnen jullie helpen?
Jazeker, neem contact op, We bellen aan zodat u uw kat op de stoep kan zetten, wij brengen ze vervolgens veilig naar de dierenarts.

Ik heb spullen nodig voor mijn kat, kunnen jullie helpen?
Ja dat kunnen wij, we bezorgen uw dierenbenodigdheden bij u thuis tegen onkostenvergoeding

Algemene FAQ

Hoelang bestaat uw service?
Sinds 2005 is VOOR DE POES een vertrouwde service aan huis voor katten en andere kleine huisdieren in de stad Groningen en 10 kilometer hier omheen.

Wanneer bent u beschikbaar:
Wij zijn 7 dagen in de week en tijdens alle feestdagen en schoolvakanties beschikbaar.

Wij zouden graag kennis willen maken met jullie service, kunt u ons vertellen wat dit kost?
Deze kennismaking is gratis.Een kennismakingsgesprek doen we over het algemeen bij u thuis, soms kan het telefonisch.
https://www.oppasvoordepoes.nl/afspraak-maken/

Hoe veilig en betrouwbaar is jullie service?
Al onze oppassers hebben een VOG en hebben over het algemeen een opleiding gehad in dier en welzijn. Nieuwe medewerkster lopen altijd eerst een tijdje mee met de vaste krachten.

Komt altijd dezelfde medewerkster oppassen?
Nee, wij rouleren. Het voordeel daarvan is dat sneller eventuele problemen opgemerkt worden, daar we iedere dag met alle medewerkers in contact staan. Maar ook uw huisdier sneller gewend raakt dat er meerdere medewerkers het beste met ze voor hebben. ( rare zin)

Ik wil een reservering maken, hoe kan ik dit het beste doen?
Via de website kunt u een reservering maken.
Na de reservering krijgt u via de mail een bevestiging van ons.

https://www.oppasvoordepoes.nl/oppas-reserveren/

Kunnen we oppas vragen onder voorbehoud?
Ja, dat kan. Wij zetten de reservering als Stand-by in de agenda. De kosten voor het Stand-by staan zijn 15,-

Wij hebben geen huisdieren, maar wel planten die water moeten hebben tijdens onze afwezigheid, kunnen we jullie daarvoor in huren?
Ja, dat kan. De tarieven kunt u op onze site vinden.

Onze poes moet naar de dierenarts, maar we hebben geen vervoer, kunnen jullie ons helpen?
Ja, dat kan. Wij brengen en/of halen alle huisdieren, uitgezonder honden voor u naar de dierenarts. Alle dierenartsen in Groningen zijn bekend met ons.

Ik heb de factuur betaald, maar we moeten annuleren, krijgen we ons geld terug?

Wij hanteren een tegoed van 75% voor een eventuele nieuw te boeken reservering. (i.v.m. het corona virus nu 100%)
Dit tegoed vermelden we in ons boekhoudsysteem en wordt automatisch verrekend op de nieuwe factuur.

Wij zijn vaste klant en willen graag onze blijk van waardering ergens vermelden, waar kunnen we dat doen?
Op google reviews